اب انار یکی از بهترین راه های تقویت ایمنی بدن است , خواص اب انار برای کرونا در این روزا های کرونایی باعث بیشتر دیده شدن این میوه بهشتی شده است .

خواص آب انار

برخی از افراد ممکن است با دانه های ریز انار و دون کردن آن مشکل داشته باشند، به همین دلیل استخراج آب آن بهترین راه برای استفاده از مزایای انار است. نوشیدن آن برای جذب سریع و آسان همه مواد مغذی موجود در جریان خون، توسط بدن امکان پذیر است، در مقایسه با سایر میوه ها، انار دارای حداکثر مقدار ضد اکسیدان می باشد و حدود ۳ برابر آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به  چای سبز و پرتقال دارد و همین مزیتی بر خواص اب انار برای کرونا شده است .

آب انار تازه، حداکثر ویتامین ها را در خود جای داده است اطمینان حاصل کنید که آب میوه شیرین نباشد، زیرا شکر می تواند برخی از مزایای سلامتی این میوه را از بین ببرد، این تنهای گوشه ای از خواص شگفت انگیز این میوه بهشتی است.

ویتامین های موجود در انار:

انار منبع خوبی از اسید ellagic، و آنتی اکسیدان و پانولیکیک اسید، یک اسید چرب غیر اشباع امگا ۵ است که برای بازسازی و تکثیر سلولی بسیار مفید می باشد. آب این میوه منبع استثنایی ویتامین A، ث و E و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن، اسید فولیک، نیاسین، تیامین، فولات و ریبوفلاوین است.

ویتامین و درصد ویتامین های موجود در 100 گرم

خواص آب انار :

آب انار، سطوح قند خون شما را تنظیم می کند .

آب انار فشار خون شما را تنظیم می کند .

آب انار باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان در شما می شود .

آب انار به درمان اسهال و دیازنتری کمک می کند .

آب انار باعث افزایش ایمنی شما در برابر بیماری می شود .

آب انار از کم خونی جلوگیری می کند .

آب انار به هضم غذا کمک می کند .

آب انار به بازسازی غضروف کمک میکند .

آب انار در طول حاملگی قبل از زایمان سودمند است .

آب انار یکی از عوامل ضد پیری است .

خواص اب انار

آب انار ،دارای خواص ضد باکتری و ضد میکروبی قوی است که به مبارزه با ویروس ها و باکتری ها کمک می کند و سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کند. به طور قابل توجهی باعث کاهش میکروب های موجود در دهان می شود.

خواص ضد میکروبی آن، انتقال HIV را مسدود میکند. از میان تمام میوه ها، انار دارای بیشترین توانایی برای جلوگیری از انتقال HIV است. برای همین در این روز های کرونایی حتما بیشتر اب انار میل کنید.

نحوه تهیه آب انار طبیعی سالم و بهداشتی :

شاید سریع ترین راه برای خرید اب انار مراجعه به نزدیک ترین سوپر مارکت و برداشتن یک بطری اب انار شرکتی باشه ولی علی رغم بهداشتی بودن این محصول هیچ تضمینی بر طبیعی بودن اون نیست , دومین راه برای رسیدن به یک اب انار طبیعی مراجعه به مغازه های آب آب میوه گیری است که علی رغم طبیعی تر بودن تضمینی بر بهداشتی بودن اب انار نیست به خصوص در این روز های کرونایی.

اما بهترین راه حل برای میل کردن یک لیوان اب انار طبیعی و بهداشتی , گرفتن اب انار توسط خودمان هست.

شما اول باید انار رو دون کنید و بعدش در دستگاه های اب میوه گیری بریزید تا به یک اب انار طبیعی سالم و بهداشتی دست پیدا کنید.

اما روش ساده ترین هم برای این کار است و اون استفاده از دستگاه های اب مرکبات گیری هست که علی رغم سرعت بالا و سهولت در اب گیری مرکبات , از قیمت مناسبی هم برخورداره و دیگه نیازی به دون کردن انار رو ندارید .

دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش مدل پارس
دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش مدل ارس
دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش مدل پنگوئن
دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش مدل پارس استیل

تمامی دستگاه های اب مرکبات گیری دستی ایدیش ( دستگاه اب انار گیری دستی ) از بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده است تا در سهولت کامل بیشترین اب گیری را برای شما داشته باشد .

ارسال رایگان پستی به سرتا سر کشور

یک سال گارنتی و خدمات پس از فروش

یک هفته ضمانت بازگشت وجه بی چون و چرا

امتیاز ما
لطفا به این پست امتیاز بدید
[کل: ۲ میانگین: ۳.۵]