دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش

دستگاه اب نار گیری دستی ایدیش ( دستگاه اب مرکبات گیری دستی ایدیش )  بدون شک، یکی از حرفه‌ای‌ترین محصولات شرکت ایدیش است که چه در مصارف خانگی و چه در مصارف صنعتی مثل رستوران ها , کافی‌شاپ ها و … کاربرد‌های بسیار زیادی دارد. این محصول که از طراحی بسیار شیکی هم بهره می‌برد، از جنس بدنه‌ی چدن و آلومینیوم ساخته ‌شده و جنس پیاله آن استیل است که  بسیار مستحکم و مقاوم در برابر حداکثر آبگیری است و کاربری بسیار آسان و راحتی را برای دارندگان این محصول به‌ارمغان می‌آورد. این دستگاه علاوه بر گرفتن اب انار امکان ابگیری تعداد زیاد مرکبات دیگر از جمله : پرتقال , گریب فروت , لیمو و  انواع مرکبات را برای شما با حداکثر اب گیری فراهم می کند.

این دستگاه  بسیار با کیفیت تر از محصولات مشابه خارجی خودش هست.

دستگاه اب میوه گیری آیدیش وزنی از حدود ۵ کیلوگرم تا ۸ کیلوگرم در انواع مدل های خود را دارد و جنس آن فلز قابل شستشو می باشد.

تمامی اب مرکبات گیری های دستی ایدیش دارای یکسال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.

کارکر دستگاه با سیستم مکانیکی توسط چرخ دنده ها انجام می شود که این مدل طراحی باعث آبگیری حداکثری و سهولت وسرعت در گرفتن آب مرکبات میگردد.

انواع دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش

۱
۲
۳
۴
دستگاه اب انار گیری دستی ایدیش مدل پارس
۱

فلز قابل شستشو

۲

بدنه چدن

۳

پیاله الومینیوم و استیل

۴

میله فولادی

طراحی و جنس دستگاه :

برای طراحی انواع دستگاه اب مرکبات گیری دستی ایدیش از بهترین مواد اولیه موجود در ایران استفاده کردیم که باعث افزایش کارایی و طول عمر دستگاه های گروه صنعتی سپهر شده است.

بدنه تمام دستگاه های اب مرکبات گیری از جنس چدن ساخته شده تا در هنگام استفاده از دستگاه کوچک ترین لغزشی در حین کار نداشته باشیم.

جنس میله ها از فولاد ساخته شده و جنس پیاله از استیل ضد زنگ ساخته شده تا در هنگام اب گیری انار , پرتقال , لیمو و انواع مرکبات از حداکثر آب و کنسانتره مرکبات بهره گیری کند.

این دستگاه که در بازار به اسم دستگاه اب پرتقال گیری دستی ایدیش نیز معروف می باشد دارای یک سال گارنتی و خدمات پس از فروش می باشد.

انواع دستگاه اب مرکبات گیری دستی ایدیش :

دستگاه های اب میوه گیری ایدیش در پنج مدل طراحی و راوانه بازار شده است که عبارت اند از:

اب مرکبات گیری دستی طرح ارس

اب مرکبات گیری دستی طرح پارس رنگی

اب مرکبات گیری دستی طرح پارس استیل

اب مرکبات گیری دستی طرح نارسیکان

اب مرکبات گیری دستی طرح پنگوئن

دستگاه اب پرتقال گیری دستی ایدیش

طرح پنگوئن

طرح ارس

طرح پارس رنگی

طرح پارس استیل

طرح نارسیکان

امتیاز ما
لطفا به این پست امتیاز بدید
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]